Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 września 2016

Nowy rok szkolny zaczynamy z Misiem Pysiem

Minione dwa dni  gr. Króliczków spędziła na poznawaniu się, grach i zabawach a  także słuchaniu piosenek. W dniu 02.09.2016 dzieci poznały Misia Pysia oraz bawiły się z nim w kółeczku.
 Poniżej można posłuchać piosenki o Misiu Pysiu oraz przeczytać jej tekst
( w celu odsłuchania piosenki proszę u góry w lewym roku kliknąć na pauzę - wtedy piosenka, którą słychać w tle będzie zatrzymana)
 
 
( obrazek pochodzi z książki
"Pokochaj przedszkole z Misiem Pysiem")
 
Z Misiem Pysiem rozpoczynam dzień
On mi macha ja mu macham też
On dla mnie tupie ja dla niego też
On podskakuje i ja umiem też
On dla mnie klaszcze jak dla niego też
On się tuli ja do niego też
Z Misiem Pusiem fajnie upływa dzień
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz